torstai 6. lokakuuta 2011

manSEDANse 2011


Jacob Sikker Remin: Cheap, Fat and Open


Goodiepals Bike




Here's the thing, from now on I'll be writing more often and in English and Swedish since I reckon most ppl who are from Finland can English and my English speakin ppl can English and I have a lot of friends who speak Swedish. Writing in three languages seems nuts :)
So, "quite" a long time since I wrote something... Now we're back in Tampere and it's manSEDANse time again. I'll fill you in on basic stuff after the festival, but till then I'll be posting stuff about the festival week. Our project space here at Finlayson opened on Monday and we have had interesting lectures and workshops since then. There's also several installations and games to be seen here at Kehräämö/Kutomo project space in Finlayson, so do come and check it out! Love you all, hope to gather a few new readers as well :)
Nu blir det så att från o med nu skall jag skriva hit oftare o på Engelska o Svenska för jag tror att nästan alla människor som är från Finland kan Engelska o alla mina Engelska vänner kan Engelska o sen har ja ju ganska många vänner som talar Svenska. Att skriva på tre olika sråk känns galen :)
Så, det har varit "ganska" länge sen jag har skrivit hit sist... Vi är nu tillbaka i Tammerfors o det är dags för manSEDANse igen. Jag skall berätta om allt "vaniligt" efter festival, men tills det skall jag berätta om allt som händer på festivalen. Våran project utrymme här i Finlayson öppnades på mondag o vi har haft intressanta lektioner o workshops hela vecka. Det finns också många installationer o dataspel att se o pröva här i Kutomo/Kehräämö projekt utrymme i Finlayson, så kom för all del o kolla allt! Älskar er alla, hoppas att jag får några nya läsare o :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti