lauantai 12. maaliskuuta 2011

Hiphej!


Ollaan oltu viikko Tampereella Elokuvajuhlilla. Aika erilaista ku saaressa :D
Niklas painaa pitkää päivää elokuvateatteri Plevnan vastaavana ja mä oon ollu toimistolla aamiais vastaavana :D
Ensi alkuun oli outoo olla täällä kun viimeset seitsemän vuotta on aina tähän aikaan vuodesta ollu kiire ja puolen vuoden työskentelyn huipentuma, en oikeen tienny miten olla, mutta onneks se siitä. Kaikki tyypit toimistolla on niin mahtavia. Hauska tehdä niille aamiaista kun tietää tasan tarkkaan miltä minäkin aamuna tuntuu, viikonlopuks piti nostaa aamiaisen suolaisuutta :)
Nyt on siis sunnuntai ja vaik en ookkaan ollu virallisesti töissä niin aika väsyny on, eilen hengasin toimistolla 18 tuntia :D
Tänään illalla on sitte päättäjäis bileet, mikä on mahtavaa, aion tanssia, jee jee!

Saaristosta ja sinne muuttamisesta kirjoitan lisää, lupaan, heti ku mennään takas saareen :)

Vi har nu varit en vecka här i Tammerfors på film festival. Ganska annorlunda än på ön :D
Niklas jobbar daget runt o är ansvarig för Plevna teater o jag är ansvarig för frukost till alla här i kontor :D
Först var det underligt att vara här därför att i sju år har jag haft så jäkla brottom på det här års tid, först har man jobbat ett halvt år som en dore o sen har man en vecka när allt händer, visste inte nu på början hur skall jag vara, men det gick bra sen. Alla här på kontor är så underbara. Roligt att laga frukost till alla när man själv vet hur det känns på vissa morgon, till veckoslutet måste man höija salt halt :)
Nu är det sen söndag o fast jag har inte jobbat dygnet runt är jag nog ganska trött, i går var jag här på kontoret 18 timmar :D
På kvällen har vi slut fest, vilket är bäst, jag skall dansa, jee jee!

Om skärgård o att vi flytte dit skall jag skriva när vi far tillbaks till ön, jag lovar :)

We've now been a week here in Tampere and the Film Festival. Abit different than on the island :D Niklas has been working day in day out as the person in charge of the movie theater Plevna, I've been in charge for the breakfast here in the office :D
At first it was really weird to be here since for the last seven years I've been really busy this tome of the year after working for six months comes the festival week which is plain crazy, I was'nt quite sure how to be here, but luckily it went ok. All the ppl here at the office are just great. It was fun to make them breakfast as I know exactly how it feels on each morning, towards the weekend the saltiness of the breakfast must be higher :)
Now it's Sunday and even tho I have'nt been working all day round, I'm quite tired, yesterday I hung at the office for 18 hours :D
In the evening we are having the closing party, which is great, I'm gonna dance, Yeah yeah!

I'm gonna write about the archipelago and the fact that we moved there as soon as we get back to the island, I promise :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti